Quaderns de la fundació

null 58. Salud pública y COVID

58. Salud pública y COVID

Cap altra pandèmia ha aconseguit que bona part de la humanitat acceptés adoptar unes mesures preventives tan dràstiques com les que s'han dictaminat. Les mesures adoptades per la COVID-19 han suposat la suspensió d'alguns drets humans fonamentals i una intensa interferència sobre les condicions i circumstàncies de la vida quotidiana d'individus i empreses.

Aquesta publicació es centra en com ha afectat la COVID-19 a la salut pública des de tres perspectives: la participació ciutadana, el paternalisme i la llibertat, i la transparència i la comunicació. Compta amb la participació de diversos professionals i amb la col·laboració de la Sociedad Española de Salud Pública y Administración Sanitaria.