Curs d'Introducció a la Bioètica - Programa Professors i Ciència

El 5 i 7 de novembre. Formació per al professorat de secundària

La Fundació participa en la 7a edició del programa de formació per a professorat de secundària Professors i Ciència, amb la realització d'un curs d'introducció a la bioètica. La formació té per objectiu proporcionar uns coneixements generals en aquesta àrea, fent especial incidència en les seves implicacions en l'àmbit mèdic i tractant, entre d'altres, temes com ara la relació metge pacient, la bioètica al final de la vida, la participació en assajos clínics, els comitès d'ètica i l'ús de recursos mèdics.

Professors i Ciència és un programa de la Fundació Catalunya-La Pedrera que ofereix formació al professorat de secundària de ciències de Catalunya. Vol contribuir a millorar la seva formació continua i la seva especialització, en les respectives àrees de coneixement, perquè pugui revertir en el seu dia a dia a les aules, fomentant així l'estímul de les vocacions científiques entre els seus alumnes.

Informació i inscripcions