Professors i ciència

Obertes les inscripcions del curs d'introducció a la bioètica per a professors de secundària

La Fundació participa en la 5ª edició del programa Professors i ciència de la Fundació Catalunya – La Pedrera amb curs d'introducció general a la bioètica. El curs tractarà qüestions ètiques d'actualitat com la manipulació genètica, les tècniques de procreació assistida o els bancs de materials humans. La formació, de caràcter gratuït, es realitzarà els dies 20 i 22 de novembre.

El programa "Professors i ciència" convida el professorat de secundària de Catalunya a participar en cursos d'especialització científica als principals centres de recerca de Catalunya. Amb aquests cursos es vol també contribuir a millorar la continua formació i especialització del professorat de secundària, en les seves respectives àrees de coneixement, de manera que pugui revertir en el seu dia a dia a les aules.

Inscripcions del 5 al 19 de setembre.