Victoria Camps, doctora honoris causa per la Universitat de Huelva

La presidenta de la Fundació va rebre aquesta distinció el passat 23 de juny.

Victòria Camps, catedràtica emèrita de Filosofia Moral i Política per la UAB, i presidenta de la Fundació, va ser investida doctora honoris causa per  la Universitat de Huelva juntament amb l'arqueòleg Manuel Bendala. Victòria Camps és l'única dona entre les 17 que han rebut aquesta distinció de la universitat.

En la seva intervenció Victòria Camps va destacar el seu vincle amb la Universitat de Huelva a través de la defensa en tota la seva obra del valor de les humanitats i per la seva dedicació a l'ètica aplicada als àmbits de la comunicació i l'educació. La nova doctora va sostenir que el valor de les humanitats i el fenomen de la comunicació i les tecnologies que la fan possible, es troben en un punt comú, que és el de l'educació o formació de la persona.