Premis de bioètica per batxillerat

Ja podeu consultar les bases per a la convocatòria dels nous premis a treballs de recerca en el batxillerat.

Enguany la Fundació ha volgut continuar amb la promoció de la investigació en bioètica tractant d'apropar-se als qui seran els professionals del futur. A més dels dos premis i de les quatre beques de recerca, la Fundació lliurarà a partir d'aquest any, tres premis a treballs de recerca sobre bioètica realitzats per alumnes de batxillerat.

La finalitat d'aquests nous premis és la d'estimular la inclusió de la dimensió ètica en la investigació des dels inicis de la carrera professional. Es premiaran els tres millors treballs de recerca desenvolupats en l'àmbit de la bioètica durant el curs acadèmic 2012-2013 en els centres de secundària, públics, privats o concertats de Catalunya.

Els premis que s'ofereixen són els següents:

Primer Premi: Matrícula dels dos primers anys de la carrera universitària triada

Segon Premi: iPad

Tercer Premi: Netbook