Curs "Ajuda en el procés de morir"

9 i 10 de novembre al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. Beques de matrícula disponibles

La Fundació Víctor Grífols i Lucas i el Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo (CUIMP) de Barcelona organitzen el proper 9 i 10 de novembre el curs "Ajuda en el procés de morir". L'objectiu d'aquest curs és analitzar l'ajuda professional que rep el malalt que mor en els diferents àmbits assistencials i com pot millorar-se.

El curs té per objectiu debatre en profunditat els canvis que s'estan produint en la societat en l'afrontament de la mort, així com proporcionar coneixements, eines de comunicació i criteris d'actuació davant situacions al final de la vida.

Inscripcions:
Matrícula online a www.cuimpb.cat

Beques de matriculació:
La Fundació disposa de beques de matriculació. Les persones interessades cal que sol•licitin la beca per e-mail a fundacio.grifols@grifols.com, indicant les seves dades de contacte. En aquest cas no caldrà formalitzar la inscripció a la CUIMP.

Crèdits de lliure elecció:
Els alumnes que vulguin obtenir crèdits de llliure elecció han de posar-se en contacte amb la Secretaria d'Alumnes de la CUIMPB.
info@cuimpb.cat

Lloc: