Jordi Jumilla i Míriam Condeminas, guanyadors del BIYSC

La fundació ha patrocinat un dels premis d'aquest campus científic

La Fundació Catalunya La Pedrera i la Fundació Víctor Grífols i Lucas han donat a conèixer els treballs guanyadors de la primera edició del  Barcelona Internacional Youth Science Challenge (BIYSC), el campus científic que va celebrar-se a Barcelona el passat mes de juliol amb més de 60 estudiants d'arreu del món.

Els guanyadors d'aquesta edició han estat:

• Jordi Jumilla, pel projecte "Development of a robotic hand to enhance the deaf people communication"
  • Míriam Condeminas, pel projecte "Insulin and diabetes; how science saves lives"

El premi consisteix en la inscripció al London International Youth Science Forum (LIYSF), una trobada científica d'estudiants de tot el món on podran presentar els seus treballs.

El Barcelona International Youth Science Challenge és una iniciativa impulsada per la Fundació Catalunya La Pedrera que permet a joves de diferents països desenvolupar projectes científics als principals centres de recerca de Catalunya. La Fundació Víctor Grífols i Lucas hi participa amb l'organització d'una sessió de bioètica, la concessió de beques per a la inscripció i el patrocini d'un dels premis. La propera edició se celebrarà del 10 al 21 de juliol de 2017.