Júlia Martín i Oriol Yuguero, al darrer Butlletí del Comitè de Bioètica de Catalunya

El CBC publica dos articles d'investigadors guardonats amb beques de la nostra fundació.

El darrer Butlletí del Comitè de Bioètica de Catalunya ha publicat dos articles d'investigadors que han estat guardonats amb beques de bioètica de la nostra fundació.

D'una banda publica l'article de Júlia Martín, de la Universitat de Barcelona, "La presa de decisions anticipades en adolescents". La Júlia va rebre una beca de bioètica el passat mes d'octubre per desenvolupar un projecte relacionat amb la bioètica narrativa i el model d'humanització en l'assistència de nens hospitalitzats.

D'altra banda Oriol Yuguero, de la Universitat de Lleida, ha publicat l'article "La promoció de l'empatia, fonamental per reduir el burnout mèdic, element clau de la qualitat assistencial".  L'Oriol va guanyar la beca al 2014 per un projecte centrat en l'empatia de metges i infermeres a la Regió Sanitària de Lleida.