Victoria Camps, doctora honoris causa per la Universitat de Salamanca

La universitat també ha concedit aquesta distinció a la filòsofa Adela Cortina.

La Universitat de Salamanca ha investit doctora honoris causa a Victòria Camps, catedràtica emèrita de Filosofia Moral i Política de la Universitat Autònoma de Barcelona i presidenta de la Fundació Víctor Grífols i Lucas. A l'acte també es va investir amb aquest reconeixement a Adela Cortina, catedràtica d'Ètica i Filosofia Política de la Universitat de València.

Amb il·lusió per compartir amb Adela Cortina aquest reconeixement, Camps, va agrair que l'honoris causa s'hagi concedit "a dues dones que s'han entestat a difondre els principis i valors ètics de les societats del nostre temps a més de voler donar resposta als interrogants del món actual". Un temps, va afegir, en el que "es troba a faltar un anàlisi i una aproximació a problemes que necessiten solucions no estrictament jurídiques". "Aquest és el terreny de la filosofia, el de la reflexió, de la discussió i el de ponderar les conseqüències dels avenços científics i tècnics", va afegir.