Sistema sanitari i transparència

Gestors, professionals sanitaris i docents van participar el 20 de juny al seminari "Transparència en el sistema sanitari públic".

En un país sense llei de transparència i amb tradició d'opacitat, els assistents van reclamar la necessitat d'avaluació de les institucions. Van coincidir en que la rendició de comptes no ha de ser una pràctica aïllada sinó que ha de permetre propiciar canvis i millores en les organitzacions.

Les ponències de Joan Subirats, Catedràtic de Ciència Política de la Universitat Autònoma de Barcelona, i Joan Turró, Director general de la Fundació Universitària Balmes, juntament amb les contribucions dels participants al seminari, es publicaran properament dins la col•lecció de Quaderns de la Fundació.

Foto: D'esquerra a dreta, Joan Turró, Marc Antoni Broggi i Joan Subirats.