Curs online: Introducció a la bioètica en la pràctica multidisciplinar clínica

Curs realitzat conjuntament amb l'ICO. La Fundació ofereix beques del 50 per cent.

La Fundació Víctor Grífols i Lucas i l'Institut Català d'Oncologia (ICO) tornen a col·laborar per organitzar conjuntament una segona edició del curs formatiu online "Introducció a la bioètica en la pràctica multidisciplinària clínica" destinat a professionals sanitaris. Com en l'edició anterior, es tracta d'una formació de 15 hores de durada que serà impartida a través de la plataforma virtual e-oncología.

El curs, que s'iniciarà el proper 16 de febrer de 2015, presenta als alumnes situacions que poden aparèixer en la pràctica dels professionals a través de diferents casos pràctics. Entre altres temes tracta els drets dels malalts, la relació clínica, la presa de decisions i l'ús racional de recursos.

En aquesta ocasió, la Fundació ofereix 40 beques del 50% (75€ preu matrícula), per a la realització del curs online. Una vegada cobertes aquestes beques, la resta de candidats tindran un preu de matrícula de 150€.

El termini per formalitzar les inscripcions està ja obert. Els interessats que desitgin accedir a una beca poden inscriure's seguint els passos que s'indiquen a continuació:

1. Accedir al web: http://www.e-oncologia.org/cursos/bioetica
2. Seleccionar "Inscripció online".
3. Emplenar el formulari d'inscripció online. Serà necessari introduir el codi BIOFEB2015 per poder obtenir la beca del 50% de la matrícula.
4. Si en rebre la seva inscripció encara queden beques disponibles, la persona interessada rebrà un correu electrònic amb la informació necessària per accedir a l'aula virtual del curs.

Les sol·licituds s'atendran per rigorós ordre d'inscripció, comunicant-se la resolució de les beques durant l'ultima setmana de gener.