Global Health Leadership Forum

El proper 22 de juliol a la Universitat Pompeu Fabra, la Fundació patrocina dues conferències sobre finançament i prioritats sanitàries.

Dos reconeguts experts en gestió sanitària aportaran les seves experiències en la sessió conjunta: "From theory to reality: assessment and implementation of financing and health delivery priorities".

15:00 - 16:00 h. "Using health services research for priority setting in health care: UK's NICE and other models" a càrrec de John Cairns, professor de la London School of Hygiene and Tropical Medicine i membre del comitè d'avaluació del National Institute for Health and Clinical Excellence.

16:00 - 17:00 h. "Spending on Health Care, How much is enough?", a càrrec de Lise Rochaix, presidenta de la Comissió d'Avaluació Econòmica i de Salut Pública de la Haute Autorité de Santé.

17:00 – 17:45 h. Debat.

Lloc: Universitat Pompeu Fabra. C/ Ramon Trias Fargas, 25-27. Edifici Roger de Llúria. Sala de Graus Albert Calsamiglia. Barcelona.

Aquestes conferències formen part del Global Health Leadership Forum, un seminari adreçat a gestors sanitaris que cada any convoca a diferents experts internacionals en economia i política. Amb el patrocini d'una sessió, la Fundació posa a l'abast dels seus usuaris l'oportunitat d'assistir a dues conferències de forma gratuïta.

Per raons d'aforament, tanquem les inscripcions a aquest acte.