Carol Gilligan a La Vanguardia

La Vanguardia va entrevistar el 20 de maig a "La contra" a Carol Gilligan

Amb motiu de les VI conferències Josep Egozcue que organitza anualment a Barcelona la Fundació, el passat dilluns 20 de maig el diari La Vanguardia va entrevistar per la seva secció de "La contra" a Carol Gilligan, catedràtica d'Humanitats i Psicologia Aplicada de la Universidad de Nueva York.

Pionera dels estudis de gènere, a l'entrevista de "La contra", Gilligan exposa les seves teories sobre les diferències en la formació de consciència moral d'homes i dones.

La Vanguardia

Conferències a YouTube
Al canal de la Fundació trobareu tres vídeos amb extractes del més destacat de les conferències (un en català i dos en anglès) i dos vídeos amb les conferències senceres (en anglès). També podeu consultar els àudios de la conferència als següents links:

Audios
17 d'abril. "Dany moral i ètica de la cura" (3,53 MB 52min versió original)
18 d'abril. "Resistir a la injustícia: una ètica feminista de la cura" (3,63 MB 56min versió original)