La Fundació edita la col·lecció Interrogants ètics

La col·lecció publica reflexions i conclusions d'experts que participen en sessions de debat organitzades dins del cicle Interrogants ètics.

La Fundació Víctor Grífols i Lucas ha iniciat la col·lecció Interrogants ètics. La col·lecció publica reflexions i conclusions d'experts que participen en sessions de debat organitzades per la fundació dins del cicle Interrogants ètics.

El primer títol publicat de la col·lecció ha estat Què cal fer amb els agressors sexuals reincidents?. El títol, publicat on-line, inclou el debat i les reflexions d'Enrique Echeburúa, catedràtic de Psicologia Clínica de la Universitat del País Basc; Mercedes García Arán, catedràtica de Dret Penal de la UAB; José María Mena,. ex fiscal en cap del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya; Joan Carles Navarro, director del centre penitenciari de Can Brians i Santiago Redondo Illescas, professor Titular de Psicologia i de Criminologia de la Facultat de Psicologia de la UB.