Conferència de James Rice sobre economia i ètica sanitaria

El proper 2 de juliol a les 18h, la Fundació organitza aquest acte a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona

La Fundació Víctor Grífols i Lucas en col·laboració amb el Centre de Recerca en Economia i Salut de la Universitat Pompeu Fabra organitzen la conferència: "The Ethics of Public versus Private Management of Healthcare Delivery Systems: Insights and Initiatives" que impartirà James A. Rice, Ph.D. Director, Cambridge International Health Leadership Programme de Cambridge, England dins el marc de la celebració del Global Health Leadership Forum a Barcelona.

Presentarà la conferència el Dr. Guillem López i Casasnovas, membre del patronat de la Fundació.

Lloc: Sala de Graus-Albert Calsamiglia (40.035), Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. c/Ramon Trias Fargas, 25-27.

Data: 2 de Juliol a les 18:00 h.

S'oferirà traducció simultània anglès-català.

Cal inscriure's  a: fundacio.grifols@grifols.com

Consulti a l'agenda d'avui els documents de la jornada

Més informació:

Global Health Leadership Forum 2009