Abast i límits de la solidaritat en temps de crisi

27 de novembre. Inscripcions obertes. Llegeix l'entrevista amb Thomas Pogge, el principal ponent de la jornada.

La Fundació Probitas i la Fundació Víctor Grífols i Lucas organitzen el proper 27 de novembre una jornada destinada a debatre sobre qüestions ètiques relatives a la solidaritat i la cooperació en el context de crisi actual. Thomas Pogge, profesor de Filosofia de la Universitat de Yale, i director del The Global Justice Program, oferirà la conferència magistral de la jornada.

9 h. Benvinguda
9:15 h. Taula rodona. Solidaritat local versus cooperació internacional. Com prioritzar?
10:45 h. Pausa
11:15 h. Conferència a càrrec de Thomas Pogge, professor de Filosofia de la Universitat de Yale i director de The Global Justice Program
12:30 h. Taula rodona. Experiències innovadores per les entitats del Tercer Sector.
14 h. Cloenda

27 de novembre
Ateneu Barcelonès
Canuda, 6
Barcelona

Entrevista amb Thomas Pogge. El director del Global Justice Program ens avança alguns dels continguts de la seva conferència.

Per raons d'aforament, tanquem les inscripcions a aquest acte.