La presentació del document sobre educació afectivosexual a YouTube

Disponibles també els àudios de les conferències de Margarita Delgado i Ma. Jesús Comellas

La Fundació ha pujat a YouTube un vídeo sobre la presentació del document Afectivitat i exualitat. Són educables? Aquest treball, elaborat per un grup d'experts, va ser presentat per Rosa Ros, directora del Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat de Barcelona, el passat 23 de març en un acte al Palau Robert de Barcelona.

Després de la presentació del document es van impartir dues conferències:
"La maternidad en la adolescencia y su influencia sobre la trayectoria vital". Margarita Delgado, doctora en Sociologia i investigadora científica del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.  Margarita Delgado - castellà (4.08 MB)

"Educació en harmonia: afectivitat, sexualitat i convivència". Ma. Jesús Comellas, doctora en psicologia i professora del Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ma. Jesús Comellas - català (2.18 MB)