La Fundació Víctor Grífols i Lucas obre la 2a convocatòria del Premi Ètica i Ciència

El termini per presentar candidatures finalitza el 31 d'octubre

La Fundació Víctor Grífols i Lucas ha obert la convocatòria 2014-15 del Premi Ètica i Ciència per a centres d'ensenyament amb l'objectiu de proporcionar reconeixement i suport a projectes educatius que fomentin la sensibilitat i la reflexió dels alumnes al voltant de les implicacions ètiques de la ciència, la recerca científica i les aplicacions tecnològiques i, que al mateix temps, promoguin iniciatives adreçades a l'estudi i el debat sobre aquestes qüestions. Hi poden optar tots els centres d'ensenyament de Catalunya que imparteixin Educació Primària, ESO, Batxillerat o Formació Professional. El termini de presentació de candidatures finalitza el proper 31 d'octubre de 2015.