Col·laboració amb Amics de la Unesco

Conveni per organitzar un cicle de conferències.

La Fundació Víctor Grífols i Lucas i Amics de la Unesco de Barcelona han signat un conveni de col·laboració per organitzar un cicle de conferències sobre temes de bioètica. El cicle, que s'enmarca dins del projecte "Espais de reflexió", pretén debatre sobre temes com la reproducció humana, el control de dades de salut, la soledat, l'envelliment o el final de la vida.

Amics de la Unesco de Barcelona és una organització declarada d'utilitat pública amb 59 anys d'història. Va ser la primera entiat de la Unesco creada a Espanya. Entre els seus objectius figura donar a conèixer els valors fundacionals de la UNESCO, relacionats amb la cultura, l'educació i la ciència.

Inauguració del cicle l'1 d'octubre amb la conferencia: Reproducció humana nous reptes

A la foto: Núria Terribas, directora de la Fundació Víctor Grífols i Lucas i Rosa Pujol,  presidenta d'Amics de la UNESCO.