Curs d'introducció a la bioètica per a professors de secundària

Organitzat en col·laboració amb la Fundació Catalunya-La Pedrera. Curs gratuït. Inscripcions obertes fins el 6 d'octubre.

La Fundació ha organitzat una nova edició del "Curs d'introducció a la bioètica" per a professors de secundària els propers 5 i 7 de novembre. Aquest curs forma part del programa Professors i ciència de la Fundació Catalunya – La Pedrera, que té per objectiu contribuir a millorar la formació continua i l'especialització del professorat de les escoles catalanes.

Oferirà una introducció als conceptes i problemàtiques clau en el terreny actual de la Bioètica: la relació metge pacient, la bioètica al final de la vida, la participació en assajos clínics, els comitès d'ètica i l'ús de recursos mèdics. Terrenys de discusió i debat, així com tendències i marcs legislatius amb un enfoc didàctic i pràctic.

Més informació i inscripcions
www.professorsiciencia.com