Nou quadern: "Alcance y límites de la solidaridad en tiempos de crisis"

Ja es poden sol·licitar exemplars

La Fundació ha publicat un nou quadern que, sota el títol Alcance y límites de la solidaridad en tiempos de crisis, té l'objectiu d'analitzar les dificultats de mantenir el valor de la solidaritat en el context actual de crisi econòmica i financera.

El document, que inclou aportacions d'un bon nombre de representants d'associacions del tercer sector, està basat en les jornades homònimes organitzades en col•laboració amb la Fundació Probitas el passat 27 de novembre. En la publicació destaca especialment un article de Thomas Pogge, catedràtic de Filosofia i Relacions Internacionals de la Universitat de Yale, que posa de manifest la frivolitat amb que es vol justificar l'abandonament de la cooperació per part dels països més rics. El quadern està actualment disponible en versió on-line i paper, podent-se ja sol•licitar exemplars impresos.