"La persona gran malalta"

La Fundació i el CUIMPB organitzen el curs "La persona gran malalta" que tindrà lloc els dies 11 i 12 de novembre a Barcelona. Matrícula oberta.

La Fundació i el Consorci Universitari Internacional Menéndez Pelayo-Centre Ernest Lluch de Barcelona (CUIMPB) tornen a col·laborar en una activitat formativa. En aquesta ocasió, en l'organització del curs "La persona gran malalta". Es farà els propers 11 i 12 de novembre al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, sota la direcció de Marc Antoni Broggi, president del Comitè de Bioètica de Catalunya i patró de la Fundació.

El curs aprofundirà en el tracte a al persona gran, el seu acompanyament i la seva competència. Entre altres experts, participaran com a ponents James Drane, professor de la Edinboro University of Pennsylvania; Begoña Román, professora d'Ètica de la Universitat de Barcelona, i Mercè Pérez Salanova, responsable de l'Àrea Psicosocial i de Participació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Lloc: CCCB. Montalegre, 5 08001 Barcelona

Inscripcions

Beques:
La Fundació disposa de 15 beques per al curs que s'atendran segons l'ordre de petició.
Els interessats podeu enviar un mail a fundacio.grifols@grifols.com