Manual d'atenció als malalts al final de la vida

La Fundació col·labora en l'edició d'aquesta publicació del Comitè de Bioètica de Catalunya

La Fundació ha col·laborat amb el Comitè de Bioètica Catalunya per editar el manual Recomanacions als professionals sanitaris per a l'atenció als malalts al final de la vida. Aquest document pretén servir d'ajuda als professionals que han d'assistir als malalts que estan prop de la mort, sigui quina sigui la seva disciplina o especialitat.

El manual no vol ser una aportació teòrica ni un protocol tècnic, sinó un document útil per ajudar a comprendre els valors que comporta l'assistència a la mort. Entre d'altres temes tracta les decisions clíniques bàsiques, l'ajuda en els diversos àmbits d'atenció i aclareix la confusió existent al voltant d'alguns conceptes ètics i jurídics.

El llibre ha estat editat en castellà i en català i pot descarregar-se en format pdf.

Petició d'exemplars impresos:
Comitè de Bioètica de Catalunya