Publicador de continguts

null Pere Ibern (about us)
Pere Ibern

Investigador del Centre de Recerca en Economia i Salut de la UPF

Pere Ibern
Investigador del Centre de Recerca sobre Salut i Economia de la UPF

Pere Ibern és economista i investigador del Centre de Recerca en Economia i Salut de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona (UPF). Ha treballat com a docent a la Barcelona Graduate School of Economics, on ha impartit cursos sobre economia de la salut, economia de l'organització i estratègia empresarial.

És Doctor per la Universitat Ramon Llull i disposa d'un màster MBA d'ESADE i del títol de Certified Board of Directors Program de Insead. Així mateix va realitzar cursos executius de gestió sanitària a la Universitat de Yale.

Al llarg de la seva trajectòria professional, ha estat investigador visitant al Centre d'Estudis Demogràfics de la Universitat de Duke i assessor del Banc Mundial i del Banc de Desenvolupament Interamericà. També ha presidit l'Associació Espanyola d'Economia de la Salut i ha estat membre de la junta de l'Associació Espanyola de Salut Pública.