null Montserrat Busquets

Professora titular jubilada. Escola d'Infermeria de la Universitat de Barcelona

Montserrat Busquets
Professora titular jubilada. Escola d'Infermeria de la Universitat de Barcelona

Montse Busquets és infermera, té un Màster en Bioètica i Dret, és llicenciada en antropologia social i cultural i doctora en sociologia. Ha desenvolupat la major part de la seva trajectòria professional com a professora de l'Escola d'Infermeria de la Universitat de Barcelona, ​​actualment està jubilada des 2017. Ha treballat com a infermera assistencial a la Ciutat Sanitària Vall d'Hebron i com a professora de l'Escola Universitària d'Infermeria Prínceps d'Espanya de l'Institut Català de la Salut i de la UNED.

Ha estat codirectora del postgrau d'Infermeria en Cures Pal·liatives durant el període 2006-2017. El seu àmbit d'estudi i de treball s'ha centrat en l'ètica professional infermera i la bioètica. Col·labora en diferents organismes relacionats amb l'ètica en l'àmbit de la salut.

Va ser membre de la Comissió Deontològica del Col·legi d'Infermeres i Infermers de Barcelona, ​​del Comitè de Bioètica de Catalunya i de l'Associació de Bioètica i Dret de l'Observatori de Bioètica de la Universitat de Barcelona.