Publicador de continguts

Professora de Dret Penal

Carmen Tomás-Valiente
Catedràtica en Dret Penal

És professora en Dret Penal a la Universitat de les Illes Balears, llicenciada i doctora en dret per la Universitat Autònoma de Madrid. Ha realitzat part dels seus estudis doctorals al Max-Planck-Institut für ausländisches und internationales Strafrecht de Freiburg i és membre del Comitè d'Ètica assistencial de l'Hospital Universitari Son Espases de Palma de Mallorca.

Com a investigadora, entre les seves línies de recerca cal destacar la referida a qüestions bioètiques, plasmada tant en llibres sobre la eutanàsia i el suïcidi assistit, així com en articles sobre l'avortament, la intimitat de les dades sanitàries, l'ús del concepte de dignitat humana i les seves aplicacions jurídiques en bioètica, entre molts altres.

És membre del Patronat de la Fundació Coloquio Jurídico Europeo des de la seva creació, i també ho fou del Consell de Redacció de la Revista Humanitas (editada per la Fundación Medicina  y Humanidades Médicas) fins a la finalització de la revista. Ha estat membre del Comitè d'Ètica Assistencial de l'Hospital Clínic Universitari de València durant 12 anys (fins el juny de 2015).