Amb Lydia Feito, Javier Júdez, Bernardita Portales, María Muñoz Grandes i Juan Pablo Beca
22/12/2022

22/12/2022

Taula rodona 3 del II Congrés Internacional de Bioètica

• Lydia Feito. Professora Titular de la Facultat de Medicina de la Universidad Complutense de Madrid. Presidenta de l' Associació de Bioètica Fonamental i Clínica.
  • Javier Júdez. Metge de Família i Comunitària del CSFuente Álamo. Vicepresident de l' Associació de Bioètica Fonamental i Clínica.
  • Bernardita Portales. Fonoaudiòloga, Magíster en bioètica. Coordinadora de programes de postgrau i educació contínua al Centre de Bioètica de la Facultat de Medicina Clínica Alemanya Universidad del Desarrollo.
  • María Muñoz Grandes. Psicòloga i psicoterapeuta a Filadèlfia, USA. Llicenciada en Filosofia i en Psicologia, i Màster en Psicoteràpia, Educació i Desenvolupament Organitzacional.

Moderador: Juan Pablo Beca. Metge Pediatra-Neonatòleg. Professor titular de la Universidad del Desarrollo. Fundador del Centre de Bioètica UDD.