Activitats realitzades

Campus internacional BIYSC

14 de juliol, 2022

Del 4 al 15 de juliol el Barcelona International Youth Science Challenge (BIYSC) reuneix a Catalunya a més de 100 joves de tot el món apassionats per la ciència amb l'objectiu d'estimular el seu talent científic. La Fundació Víctor Grífols i Lucas va ser una de les entitats col·laboradores d'aquest programa impulsat per la Fundació Catalunya-La Pedrera.

El BIYSC permet a joves de diferents països desenvolupar projectes científics als principals centres de recerca de Catalunya. Entre ells, l'Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia, l'Institut d'Investigació Biomèdica i el Centre de Regulació Genòmica. També compta amb la col·laboració de diverses universitats.

En aquesta edició la Fundació va participar el 14 de juliol impartint tallers sobre casos pràctics de bioètica per a alumnes, a càrrec de Pere Puigdomènech, investigador del Centre de Recerca Agrigenómica (CRAG).