Organització congrés bioètica 2022

C/ de la Laura, 13
 08500 Vic (Barcelona)

Comitè organitzador

• Núria Terribas (coordinadora). Directora de la Càtedra de Bioètica UVic-UCC Fundació Grifols.
  • Ester Busquets. Professora de bioètica de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar de la UVic-UCC.
  • Irene Cambra. Investigadora de la Càtedra de Bioètica UVic-UCC.
  • Anna Fidalgo. Professora de bioètica de la UVic-UCC.
  • Sílvia Font. Metgessa de primària i membre del CEA de Martorell.

Comitè científic

• Bernabé Robles (coordinador). Neuròleg Consultor al Parc Sanitari Sant Joan de Déu. Professor associat de Bioètica de la UVic-UCC.
  • Juan Pablo Beca. Metge pediatra-neonatòleg. Professor titular de la Universidad del Desarrollo. Fundador del Centre de Bioètica-UDD.
  • Montserrat Busquets. Professora titular jubilada. Escola d'Infermeria de la UB. Membre del Patronat de la Fundació Grifols.
  • Marina Geli. Directora general de la Facultat de Medicina UVic-UCC. Coordinadora del Centre d'Estudis Sanitaris i Socials (CESS).
  • Benjamín Herreros. Director del Instituto de Ética Clínica Francisco Vallés – Universidad Europea.
  • Salvador Macip. Metge i investigador. Catedràtic de la Universitat de Leicester i de la UOC.
  • Màrius Morlans. Metge-nefròleg. Vicepresident del Comitè Bioetica de Catalunya.
  • Bernardita Portales. Fonoaudiòloga. Coordinadora de programes de postgrau i educació contínua al Centre de Bioètica de la Facultat de Medicina UDD.
  • Begoña Román. Professora agregada a la Facultat de Filosofia de la UB.
  • Olga Rubio. Cap clínic de Medicina Intensiva. Presidenta del Comitè d'Ètica Assistencial d'ALTHAIA Xarxa Assistencial Universitària de Manresa.

Secretaria tècnica

Organitza