Presentació del document Afectivitat i sexualitat. Són educables?

23 de març, a les 19:00 h. al Palau Robert de Barcelona

Per raons d'aforament, tanquem les inscripcions a aquest acte.

El proper 23 de març a les 19:00 h. al Palau Robert de Barcelona es presentarà el document Afectivitat i sexuallitat. Són educables?

Presidirà l'acte: Victòria Camps, presidenta de la Fundació Víctor Grífols i Lucas i Ismael Palacín, director de la Fundació Jaume Bofill.

Presentació: Rosa Ros, directora del Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (APFCiB) i coordinadora del document.

Conferència:
Educació en harmonia: afectivitat, sexualitat i convivència.

Ma. Jesús Comellas, doctora en psicologia i professora del Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La maternidad en la adolescencia y su influencia sobre la trayectoria vital.
Margarita Delgado, doctora en Sociologia i investigadora científica del Consejo Superior de Investigaciones Científicas.

Es lliurarà un exemplar del document a tots els assistents.

Per raons d'aforament, tanquem les inscripcions a aquest acte. Els recordem que el document Afectivitat i sexualitat. Són educables?, pot descarregar-se en format pdf. La Fundació pujarà a YouTube un vídeo de la presentació i les conferències de l'acte.