El criteri d'avaluació de l'activitat de la fundació no pot ser altra que el quantitatiu pel que fa a nombre de beneficiaris de tot el que realitzem durant l'any així com altres paràmetres vinculats a la tasca de promoció de la recerca i col·laboració amb entitats.

La fundació organitza diferents activitats per a un ampli ventall de públic: principalment persones interessades en l'àmbit de la bioètica, relacionades amb el sector sanitari, però també per a professionals de l'àmbit educatiu, la recerca i en general, ciutadans interessats en aprofundir en els aspectes ètics de la salut humana i les ciències de la vida.

Actualment la fundació compta amb 5870 usuaris registrats al seu web i subscrits a la seva newsletter.

A banda de les activitats pròpies, la fundació col·labora amb altres institucions, coorganitzant cursos, seminaris i conferències.

Xifres globals 2017:

• 24 activitats organitzades
• 41.600 euros concedits en beques i premis
• 1376 assistents a activitats

Entitats col·laboradores al 2017:  Althaia, Xarxa Assistencial de Manresa, Ateneu Barcelonès, Col·legi Oficial de Metges de Barcelona, Centre Cívic Urgell, Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona, Consorci Universitat Internacional Menéndez y Pelayo Barcelona (CUIMPB), DIXIT, Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, Fundació Catalunya-La Pedrera, Fundació Hospital Esperit Sant, Fundació ACE, Institut Català d'Oncologia (ICO), Magma, Obra Social "la Caixa", Quirón Dexeus, Societat Catalana de Filosofia, Societat Espanyola de Salut Pública i Administració Sanitària (SESPAS), Universitat del País Basc, Universitat de Barcelona i Universitat de Vic-Central de Catalunya.