Jornada Internacional de Soledat

El proper 22 de novembre, a l'auditori de La Pedrera (Barcelona).

La Fundació Amics de la Gent Gran ha organitzat pel proper 22 de novembre la Jornada Internacional de Soledat, una trobada que pretén analitzar les causes i les conseqüències de l'aïllament social que afecta més de mig milió de persones grans a Espanya.

La jornada Internacional de Soledat acostarà experiències que s'han posat en marxa en diferents països per a lluitar contra la soledat de la gent gran. A la Jornada podrem escoltar, entre d'altres, a Julio Pérez, científic del Centre Superior d'Investigacions Científiques, Gerd Sundström, investigador de l'Institut de Gerontologia de Jonkoping (Suècia), Mayte Sancho, directora científica social de l'Institut Gerontològic Matia, Àngel Castiñeira, director del Departament de Ciències Socials de la Facultat de Dret d'ESADE o Mercè Pérez, investigadora de l'Institut de l'Envelliment de la Universitat Autònoma de Barcelona.

La Fundació Víctor Grífols i Lucas dóna suport a aquesta jornada amb la col·laboració de Ramon Bayès, membre del patronat, que forma part del Comitè Científic.

Programa i inscripcions