Inscripció oberta per al curs La persona gran malalta: fragilitat i autonomia

11 i 12 de novembre al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. Curs coorganitzat amb el CUIMPB

Els propers 11 i 12 de novembre el Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo de Barcelona i la Fundació Víctor Grifols i Lucas organitzen el curs "La persona gran malalta: fragilitat i autonomia".

El curs aprofundirà en el tracte a al persona gran, el seu acompanyament i la seva competència. Entre altres experts, participaran com a ponents James Drane, professor de la Edinboro University of Pennsylvania; Begoña Román, professora d'Ètica de la Universitat de Barcelona, i Mercè Pérez Salanova, responsable de l'Àrea Psicosocial i de Participació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Lloc: CCCB
c/ Montalegre, 5

Inscripcions:
www.cuimpb.cat

Beques:
La Fundació disposa de 15 beques per al curs que s'atendran segons l'ordre de petició. Els interessats podeu enviar un e-mail a fundacio.grifols@grifols.com