Seminari: "Els nens i la investigació clínica: aspectes ètics"

Jornada organitzada en col·laboració amb el Nuffield Council on Bioethics

La Fundació i la prestigiosa institució anglesa Nuffield Council on Bioethics organitzaran el proper 12 de juny un seminari sobre aspectes ètics en la investigació en nens. La jornada, que tindrà lloc a la seu de la Fundació, comptarà amb la presència d'una quarantena de professionals i experts convidats, tant de l'àmbit de la investigació pediàtrica com de la bioètica, procedents d'Espanya i Regne Unit. El seminari, que serà de caràcter tancat, té l'objectiu de presentar el document Children and clinical research: ethical issues, elaborat pel Nuffield Council sobre aquesta temàtica i, d'altra banda, generar debat sobre determinades qüestions, contrastant el punt de vista dels investigadors d'ambdós països.