La Fundació convida a Christian Felber per parlar sobre l'Economia del Bé Comú

Conferències el 24 i 25 de novembre

Christian Felber, escriptor i professor de la Universitat d'Economia de Viena i autor de diversos best sellers sobre economia com L'economia del bé comú i Dinero. De fin a medio, ha estat convidat per la Fundació Víctor Grífols i Lucas per realitzar dues conferències a Barcelona sobre l'Economia del Bé Comú, del que n'és el creador. Les sessions seran el 24 de novembre a la Universitat Autònoma de Barcelona i el 25 del mateix mes al Cercle d'Economia.

L'Economia del Bé Comú és un model econòmic alternatiu que reescriu les regles del sistema actual per resoldre la contradicció de valors entre el mercat i la societat, basant-se en la contribució positiva cap al bé comú i la cooperació.

Dilluns, 24 de novembre de 2014 – 11.30h
Universitat Autònoma de Barcelona
Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres
Edifici B, Campus UAB
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

SENSE INSCRIPCIÓ PRÈVIA

Dimarts, 25 de novembre de 2014 – 19.00h*
Cercle d'Economia
Provença, 298
08008 Barcelona

*ÉS NECESSÀRIA INSCRIPCIÓ PRÈVIA
Inscripcions i entrada gratuïtes. Per formalitzar inscripció prèvia, cal registrar-se com a usuari al web de la Fundació Víctor Grífols i Lucas i accedir a l'agenda al 25 de novembre.