Activitats del proper semestre

Les activitats del proper semestre a la Fundació s'inicien amb la Reunió del Patronat, que tindrà lloc el proper dia 13 de setembre.

Els dies 17 i 18 del mateix mes, es realitzarà la segona edició del Curs d'Ètica i Salut Pública a Maó. Es tracta d'un seminari tancat en el que s'analitzaran casos reals de salut pública des de la vessant de l'ètica. L'organitza la Fundació amb la Sociedad Española de Salud Pública y Administración Sanitaria (SESPAS).
El 27 de setembre es reunirà el jurat dels premis i beques que atorga la Fundació a la recerca, la investigació i a la obra periodística. La resolució però, no es farà pública fins la primera quinzena d'octubre.
Els dies 15 i 16 d'octubre, el EFGCP (European Forum for Good Clinical Practice) i l'Institut de Borja de Bioètica, amb la col·laboració de la Fundació Víctor Grífols i Lucas, organitzen la Conferència Regional del EFGCP 2012, amb el títol: "Temes candents en investigació clínica".
A finals del mes d'octubre, la Fundació celebrarà l'acte de lliurament dels premis i les beques 2012.
Finalment, els dies 3 i 4 de desembre, s'organitza el curs  "Limitacions terapèutiques en demències" en el marc de col·laboració amb el Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo de Barcelona.