La UVic-UCC presenta la Càtedra de Bioètica

En l'acte també es va donar a conèixer el codi ètic de la universitat.

Núria Terribas, directora de la Fundació Víctor Grífols i Lucas, va presentar la Càtedra de Bioètica Fundació Grífols el passat 19 d'octubre en un acte celebrat al campus de Manresa de la Universitat de Vic- Universitat Central de Catalunya.

La Càtedra de Bioètica de la UVic-UCC, la primera Càtedra de Catalunya dedicada a aquesta especialitat, és resultat d'un acord entre la UVic-UCC i la Fundació Víctor Grífols i Lucas. La finalitat de la Càtedra és impulsar els coneixements sobre l'àmbit de la bioètica a través de la docència i la recerca. La presentació de la càtedra es va realitzar en l'acte on es va donar a conèixer el codi ètic de la UVic-UCC,  un document consensuat per tots els estaments de la comunitat universitària que es basa en tres valors: el compromís individual, l'equanimitat col·lectiva i la veritat científica.