Bioethics: Foundations, Applications and Future Challenges

Nova publicació amb la col·laboració d’autors de la Càtedra de Bioètica Fundació Grífols

L’editorial Routledge acaba de publicar "Bioethics: Foundations, Applications and Future Challenges", un llibre que tracta la bioètica des de tres perspectives: els seus fonaments, el debat actual en bioètica assistencial i els reptes de futur d’aquesta disciplina.

Compta amb la participació de professionals referents en bioètica i col·laboradors habituals de la Fundació Víctor Grífols i Lucas entre ells: Lydia Feito, Màrius Morlans, Begoña Román, Salvador Macip, Chris Willmott, Juan Pablo Beca i Marc Antoni Broggi.

Hi participa com a editor Josep Eladi Baños (rector de la UVIC-UCC), juntament amb professionals de la Càtedra de Bioètica Fundació Grífols: Núria Terribas (directora), Ester Busquets (coordinadora) i Irene Cambra (investigadora).

El llibre es dirigeix a estudiants i professionals vinculats a les ciències de la salut, la filosofia, la psicologia i l'educació. Tant per als qui vulguin tenir un primer contacte amb la bioètica com per a aprofundir en els temes de més actualitat.

Edició en anglès. Més informació