distruibora_premi_batxillerat

La Fundació convoca tres premis a treballs de recerca sobre bioètica realitzats per alumnes de batxillerat.La finalitat d'aquests premis és estimular la inclusió de la dimensió ètica en la investigació des dels inicis de la carrera professional. Seran guardonats els tres millors treballs de recerca desenvolupats en l'àmbit de la bioètica durant el curs acadèmic 2023-2024 en els centres de secundària, públics, privats o concertats de Catalunya.

Si al vostre TdR tracteu temes relacionats amb la reflexió ètica en la tecnologia, la salut o  la recerca, presenteu-vos a aquest PremiTdR de bioètica i aconseguiu una ajuda per finançar els vostres estudis.

Els premis que s'ofereixen són els següents:
Primer Premi: 60 crèdits de grau universitari. Equivalent a un any de matrícula universitària.
Segon Premi: 40 crèdits de grau universitari.
Tercer Premi: 30 crèdits de grau universitari.

JURAT BASES CANDIDATURA PREMIATS