Cicle "Espais de reflexió"
La Fundació Víctor Grífols i Lucas i Amics de la UNESCO de Barcelona col·laboren organitzant un cicle de conferències sobre temes de bioètica. Aquest cicle s'emmarca dins del projecte "Espais de reflexió" i pretén fer arribar al gran públic, i també al públic més especialitzat, qüestions que tenen una base en els drets humans i que són part de la vida de les persones i de les preocupacions que tots tenim en el nostre dia a dia.
El calendari de conferències que hem programat pel 2023 és el següent:
- 15/02. Socioaddiccions – Josep M. Jansà
- 29/03. Racisme, medicina colonial i salut global – Rosauro Varo
- 26/04. Voluntats anticipades: com decidir en l'etapa final de la vida? – Núria Terribas
- 24/05. Salut, democràcia i llibertat – Andreu Arenas
- 21/06. Salut Mediambiental, Salut Planetària i Noves Tecnologies – Paula Sol Ventura i Felip Miralles
- 25/10. Salut mental en joves i adolescents – Marta Pardo
- 22/11. La reproducció humana. Passat, Present i Futur – Montse Boada
En les futures conferències d'aquest cicle també debatrem sobre temes com la reproducció humana, la salut mental, l'economia de la salut, l'envelliment i el gènere.
Les conferències es faran en format presencial i amb incripció prèvia a la seu d'Amics de la Unesco de Barcelona (c/ Mallorca, 207)