Recursos educatius

Des de la Fundació treballem per a promoure i orientar la formació en ètica als centres educatius de primària, secundària i batxillerat, ja que considerem que és fonamental pel desenvolupament de ciutadans conscients, reflexius i compromesos amb la societat.

La nostra finalitat és oferir eines pràctiques i innovadores per ajudar els docents a integrar l'ètica de manera efectiva dins de l'entorn escolar, així com estimular l’esperit crític, la sensibilitat i la reflexió dels alumnes sobre l’ètica en la ciència, la tecnologia i la societat.

Aquí podreu trobar un recull dels materials i documents que hem elaborat amb l'objectiu de portar l'ètica a les aules. Es tracta de materials que poden servir de consulta per a docents i estudiants, així com per a desenvolupar activitats relacionades amb els nous currículums de batxillerat o amb projectes de secundària:

Articles d'interès

Films amb debat bioètic

Materials per treballar a classe

Premis educatius

Si necessiteu assesorament o ens voleu fer arribar una proposta, us podeu posar en contacte amb nosaltres aquí.