Càtedra de Bioètica Fundació Grífols

28 de gener de 2019

Llegiu més
28 de gener de 2019

El 28 de gener la Fundació Grífols col·laborarà amb una conferència de Ingunn Moser titulada "Des del focus del valor i les conseqüències socials: un marc per a la introducció participativa en les tecnologies per tenir cura", que té com a objectiu introduir recursos teòrics i analítics per a l'anàlisi de necessitats; l'avaluació de serveis, incloses les tecnologies del tenir cura; i la facilitació i participació constructiva i crítica en processos de desenvolupament i implementació.

La presentació de l'acte serà càrrec de Núria Terribas, directora de la Fundació Víctor Grífols i Montserrat Busquets, membre de la comissió deontològica del COIB i coordinadora del projecte Ètica i valors del tenir cura.

Auditori COIB

Pujades, 350. 08019 Barcelona

Acte gratuït

S'oferirà traducció simultània

Informació de registre

Imatges

70 aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans

6 de febrer, 2019

Llegiu més
6 de febrer, 2019

Amb motiu de la recent commemoració del 70 aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans, el Consorci de Serveis Socials de Barcelona i la Fundació Víctor Grífols i Lucas organitzem un debat per analitzar on som i cap a on anem.

Participaran:

-Begoña Roman , presidenta del Comitè d'Ètica de Serveis Socials de Catalunya

-David Bondia , president del Institut de Drets Humans de Catalunya

-Nuria Terribas, directora de la Fundació Victor Grifols

-Joseba Achotegui, fundador i director del SAPPIR (Servei d'Atenció Psicopatològica i Psicosocial a Immigrants i Refugiat) de l'Hospital Sant Pere Claver de Barcelona.

Presentarà l'Acte Joan Uribe, gerent del Consorci de Serveis Socials de Barcelona.

Palau Macaya

Passeig de Sant Joan, 108

Informació de registre

Imatges

Newsletter Web

Reps la nostra newsletter?

Subscriu-te al nostre butlletí per conèixer les novetats de la fundació.

Rebràs cada mes tota la informació sobre els nostres cursos, conferències, publicacions, premis i beques.

Premis Ètica i Ciència 2017/2018

El jurat ja ha fet públic els guanyadors d'aquesta edició.

Primer premi al projecte "La Real Expedición Filantrópica de la Vacuna. Bioètica ahir i avui" de l'escola Sant Gabriel de Viladecans.

Segon premi al projecte "Canviem?" de l'escola Betània Patmos de Barcelona.

Tercer premi al projecte "L'arbre dels drets de l'infant" de l'escola Les Pinediques de Taradell.

El jurat concedeix menció especial a:

• "Capaces con alma" del centre San Juan de Dios de Valladolid.

• Projecte "QC-Aspace, humanitzar la tecnología" de l'Institut Quatre Cantons de Barcelona.

•"El conta contes ambiental" de l'INS Berenguer d'Entença de l'Hospitalet de l'Infant

20 anys video

05/11/2018

Durant dues dècades la fundació ha impulsat l'estudi i la divulgació de la bioètica.