Càtedra de Bioètica Fundació Grífols

Newsletter Web

Reps la nostra newsletter?

Activitats, publicacions, premis i tota l'actualitat bioètica de la fundació, la trobaràs al nostre butlletí. Subscriu-te!

Rebràs cada mes tota la informació sobre els nostres cursos, conferències, publicacions, premis i beques.

Curs al COMB: La iatrogènia i l’ètica

18 i 25 de març, 2019

Llegiu més
18 i 25 de març, 2019

Col·legi de Metges de Barcelona.  Curs gratuït.

El progrés mèdic i sanitari ha incrementat espectacularment les possibilitats d'intervenció clínica i sanitària i també els beneficis per a la salut que se'n deriven. Malauradament però, també s'han incrementat els efectes adversos que no sempre tenen a veure amb errors o negligències dels professionals, sinó que sovint són conseqüència de causes més distants i latents, entre les quals podem destacar una certa banalització de la medicina i de la sanitat que de forma aparentment paradoxal conviu amb unes expectatives exagerades de les possibilitats de la medicina i la sanitat.

Curs de 8h adreçat a metges i professionals sanitaris interessats en la prevenció dels efectes adversos de les seves pròpies intervencions.

Acreditat pel Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries i la Comisión de Formación Continuada del Sistema Nacional de Salud

De 16 a 20h.
Centre d'Estudis Col·legials (Col·legi de Metges)
Passeig de la Bonanova, 47

Informació de registre

Imatges

Col·laboració amb l’Acadèmia del Cinema Català

Col·laboració amb l'Acadèmia del Cinema Català

L'acord permetrà treballar en projectes comuns i donar visibilitat a ambdues institucions.

El conveni contempla la difusió del Premi Audiovisual sobre Bioètica i la dinamització de projeccions de títols del Cicle Gaudí del 2019 que tractin temes relacionats amb la bioética.

Vídeos del congrés de bioètica

Premis i beques on-line (2019)

Premis i beques

Ja podeu presentar les vostres candidatures a través del web.

La convocatòria de premis i beques de la fundació 2019 ja està oberta. A través del nostre web podeu presentar els vostres projectes. Recordeu que primer cal que us doneu d'alta com a usuaris.

Beques

Premi de batxillerat