El criteri d'avaluació de l'activitat de la fundació no pot ser altra que el quantitatiu pel que fa a nombre de beneficiaris de tot el que realitzem durant l'any així com altres paràmetres vinculats a la tasca de promoció de la recerca i col·laboració amb entitats.

La Fundació organitza diferents activitats per a un ampli ventall de públic: principalment persones interessades en l'àmbit de la bioètica, relacionades amb el sector sanitari, però també per a professionals de l'àmbit educatiu, la recerca i en general, ciutadans interessats en aprofundir en els aspectes ètics de la salut humana i les ciències de la vida.

Actualment la Fundació compta amb 5300 usuaris registrats al seu web i subscrits a la seva newsletter.

A banda de les activitats pròpies, la Fundació col·labora amb altres institucions, coorganitzant cursos, seminaris i conferències.

Xifres globals 2016:

• 25 activitats organitzades