Bioètica i disseny s'uneixen en un projecte sobre l'envelliment

Col·laboració entre Elisava i la Fundació Víctor Grífols i Lucas

La Fundació Víctor Grífols i Lucas ha col·laborat amb l'Escola Universitària Elisava proporcionant assessorament i formació per dur a terme projectes editorials sobre l'envelliment. Aquesta prestigiosa escola de disseny, adscrita a la Universitat Pompeu Fabra, va contactar amb la fundació a inici de curs, quan es va plantejar amb els seus alumnes treballar l'envelliment, no només des de l'àrea del disseny, sinó també incorporant contingut, investigació i reflexió.

La fundació va proporcionar una aproximació bioètica, oferint una sessió monogràfica, en la qual també va poder respondre a les inquietuds plantejades pels estudiants i assessorar-los en els diferents treballs que estaven realitzant.

Finalment, el passat 25 de febrer els alumnes van convidar a la Fundació a la presentació dels seus projectes. En diferents grups, segons àrees temàtiques, havien desenvolupat llibres, catàlegs, revistes i publicacions en línia, a més d'altres activitats paral·leles com performances o clubs de lectura. Fugint d'estereotips i mostrant sensibilitat cap al tema, els seus treballs van ser valorats molt positivament per la fundació i els seus professors.