Avaluació social

El criteri d'avaluació de l'activitat de la fundació no pot ser altra que el quantitatiu pel que fa a nombre de beneficiaris de tot el que realitzem durant l'any així com altres paràmetres vinculats a la tasca de promoció de la recerca i col·laboració amb entitats.

La fundació organitza diferents activitats per a un ampli ventall de públic: principalment persones interessades en l'àmbit de la bioètica, relacionades amb el sector sanitari, però també per a professionals de l'àmbit educatiu, la recerca i en general, ciutadans interessats en aprofundir en els aspectes ètics de la salut humana i les ciències de la vida.

Actualment la fundació compta amb 4.874 usuaris subscrits a la seva newsletter.

A banda de les activitats pròpies, la fundació col·labora amb altres institucions, coorganitzant cursos, seminaris i conferències.

Xifres globals 2021:

• 25 activitats organitzades
  • 64.363 euros concedits en beques i premis
  • 3.012 assistents a activitats

Entitats col·laboradores al 2021:

Acadèmia de Cinema Català, Americana Film Fest, Ajuntament de Barcelona, Amics de la Unesco Barcelona, Althaia Xarxa Assistencial de Manresa, Bioinformatics Barcelona, Col·lectiu Minerva, Consorci Sanitari de l'Anoia, Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo Barcelona (CUIMPB), Departament de Salut de Navarra, Fedaia, Fundació Catalunya-La Pedrera, Fundación Gaspar Casal, Fundació Mémora, Institut Català d'Oncologia (ICO), llibreria La Central, Sociedad Española de Salud Pública y Administración Sanitaria (SESPAS), Universitat Autònoma de Barcelona i Universitat de Vic-Central de Catalunya.

home_agenda

home_training