Avaluació social

El criteri d'avaluació de l'activitat de la fundació no pot ser altra que el quantitatiu pel que fa a nombre de beneficiaris de tot el que realitzem durant l'any així com altres paràmetres vinculats a la tasca de promoció de la recerca i col·laboració amb entitats.

La fundació organitza diferents activitats per a un ampli ventall de públic: principalment persones interessades en l'àmbit de la bioètica, relacionades amb el sector sanitari, però també per a professionals de l'àmbit educatiu, la recerca i en general, ciutadans interessats en aprofundir en els aspectes ètics de la salut humana i les ciències de la vida.

Actualment la fundació compta amb 6.771 usuaris subscrits a la seva newsletter.

A banda de les activitats pròpies, la fundació col·labora amb altres institucions, coorganitzant cursos, seminaris i conferències.

Xifres globals 2022:

• 30 activitats organitzades
  • 67.518   euros concedits en beques i premis
  • 2.110  assistents a activitats

Entitats col·laboradores al 2022:

Acadèmia de Cinema Català, ActivaTT, Americana Film Fest, Amics de la Unesco Barcelona, Althaia Xarxa Assistencial de Manresa, Col·legi de Biòlegs de Catalunya, Col·lectiu Minerva, Foment del Treball, Fundació Catalunya-La Pedrera, Fundació Gaspar Casal, Fundació Mémora, Hospital García Orcoyen, Institut Català d’Oncologia (ICO), la Gran Pantalla, llibreria La Central, Societat Espanyola de Salut Pública i Administració Sanitària (SESPAS) i Universitat de Vic-Central de Catalunya.