distribuidora_premi_audiovisual

La Fundació Víctor Grífols i Lucas convoca un premi audiovisual dotat amb 5000 euros, destinats a la producció final d'un projecte.

Les obres presentades hauran de tractar sobre algun tema social, sanitari o científic que plantegi un debat ètic associat.  L'objectiu del premi audiovisual és promoure la divulgació, el debat i la reflexió al voltant de temes bioètics amb repercussió social, mitjançant un treball cinematogràfic adreçat al gran públic.

El premi està adreçat a cineastes, productors, creadors audiovisuals, estudiants de postgrau o màster, professionals del sector i en general a qualsevol persona amb un projecte propi audiovisual que vulgui materialitzar i /o desenvolupar.

Es poden presentar pel·lícules, curtmetratges, reportatges o documentals pendents de desenvolupament. Ja siguin adreçats a la televisió, el cinema o plataformes de vídeo digitals o d'internet.

El registre per presentar candidatures es farà:

1. A través de la web de la Fundació Víctor Grífols i Lucas per adjuntar la documentació requerida.
2. Les imatges s'enviaran a través de

BASES     PREMIATS CANDIDATURA JURAT

VIII Edició

El premi audiovisual de bioètica compta ja amb 8 edicions durant les quals ha reconegut produccions cinematogràfiques sobre temes tan diversos com el maltractament, la mort perinatal, l'envelliment, la soledat, la salut mental, la vulnerabilitat de les dades o la cura de les persones grans.

La Fundació Víctor Grífols i Lucas amb aquest premi vol traslladar a la gran pantalla la reflexió ètica sobre temes que interpel·len als ciutadans en el seu dia a dia.

El premi audiovisual forma part dels guardons i les beques de la Fundació Víctor Grífols i Lucas, destinats també a impulsar projectes de recerca, treballs de batxillerat i iniciatives en l'àmbit educatiu.

Un cop el jurat valora les candidatures i emet el seu veredicte, es convoca un acte públic a la tardor per donar a conèixer els premiats.

Si esteu interessats, no dubteu a presentar-vos a aquest premi de cine de bioètica. Ajudarà a impulsar el vostre projecte!