Grifols

Grifols és una companyia global del sector de la salut que des de la seva fundació a Barcelona el 1909 treballa per millorar la salut i el benestar de les persones de tot el món. Les quatre divisions, Bioscience, Diagnostic, Hospital i Bio Supplies, desenvolupen, produeixen i comercialitzen solucions i serveis innovadors en més de 100 països.

Com a pioners en la indústria d'hemoderivats, és una de les majors empreses de plasma, amb una creixent xarxa de centres de donació a tot el món. Amb el plasma obtingut, produeix medicaments essencials per tractar malalties cròniques, rares i en ocasions, molt greus. Com a líder reconegut en medicina transfusional, compta amb una completa cartera de solucions dissenyades per millorar la seguretat des de la donació fins a la transfusió. A més a més, proporciona als hospitals, farmàcies i professionals de la salut, eines, informació i serveis que contribueixen a oferir una atenció mèdica especialitzada i eficient.

Grifols, amb prop de 24.000 treballadors a 30 països i regions, aposta per un model de negoci sostenible que ajuda a definir els estàndards d'innovació continua, qualitat, seguretat i lideratge ètic al sector.

Més informació: grifols.com