Publicador de continguts

Bioètica: una mirada cap al futur

Per celebrar els 25 anys de la Fundació Víctor Grífols i Lucas hem volgut commemorar aquesta fita publicant un llibre on s’ofereix un repàs i anàlisi d’alguns dels temes més rellevants de la bioètica i la seva projecció cap al futur.

Per fer-ho hem convidat a  diferents autors (filòsofs, investigadors, científics i personalitats de l’àmbit social) a aportar una visió multidisciplinària sobre diferents àrees d’interès per a tota la societat.

Qüestions com la recerca, la malaltia d’Alzheimer, la reproducció assistida, el final de la vida, l’edició genètica o la intel·ligència artificial, entre molts altres, són temes de debat que aborda aquest llibre.

Aquests són els autors que han contribuit en aquest llibre: Marian Barnes, Ramón Bayes, Juan Pablo Beca, Maria Blasco, Mercè Boada, Margarita Boladeras, Marc Antoni Broggi, Victòria Camps, Bonaventura Clotet, Joseph Fins, Luciano Floridi, Jaume Funes, Diego Gracia, Guillem López Casasnovas, Salvador Macip, Màrius Morlans, Milagros Pérez Oliva, Thomas Pogge, Pere Puigdomènech, Bernabé Robles, Begoña Román, Andreu Segura, José Antonio Seoane, Mark Siegler, Núria Terribas Sala, Carme Torras, Anna Veiga i Chris Willmott.