El diàleg ètica i ciència des de la bioètica

4 i 6 de novembre. Curs gratuït per a professors de secundària.  Inscripcions obertes.

La Fundació participa a la 9ª edició del programa Professors i Ciència, de la Fundació Catalunya-La Pedrera, organitzant un nou curs de bioètica per a professors de secundària. El curs pretén tractar els conflictes que plantegen els avenços biomèdics i tecnològics i poder-los traslladar a l'aula de manera entenedora.

El curs tractarà aspectes com la manipulació genètica, els límits de la reproducció humana o la investigació amb éssers humans. Serà impartit per Marcel Cano, professor d'Ètica del Departament de Filosofia Teorètica i Pràctica de la Universitat de Barcelona, i Sergio Ramos, filòsof i Màster en Ciutadania i Drets Humans de la Universitat de Barcelona .

4 i 6 de novembre de 16 a 20h.
20 places.
Es realitzarà a la seu de la Fundació (Jesús i Maria, 6 Barcelona)

Informació i inscripcions http://www.professorsiciencia.cat