La incidència de la crisi en la salut

La conferència del CRES, patrocinada per la Fundació, va analitzar els efectes de la crisi en els estils de vida.

La Fundació va patrocinar el passat 23 de maig la conferència anual CRES-UPF dedicada als estils de vida en temps de crisi. L'acte va comptar amb la participació de Beatriz González López-Valcárcel, catedràtica de Métodes Quantitatius en Economia de la Universitat de Las Palmas, qui va impartir una conferència sobre com està afectant la crisi econòmiques a la població.

Pere Ibern, investigador del CRES i Guillem López-Casasnovas, catedràtic d'Economia de la UPF, van participar en la taula rodona celebrada després de la conferència, moderada per Vicente Ortún, degà de la facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UPF.

Ponència de Guillem López-Casasnovas

Ponència de Pere Ibern